Content Creatie & Storytelling
Waarbij met online marketing de techniek het voornaamste werk is, wordt er bij content creatie en storytelling specifiek gefocust op de concrete visuele uitdraging. Het maken van foto’s, video’s, grafisch werk, verhaallijnen en pakkende teksten zijn de grootste onderdelen die zorgen voor die uitdraging.
Foto
Een foto zegt meer dan 1000 woorden, dus zorg dat die 1000 woorden iets unieks over jou en jouw bedrijf zeggen. Persoonlijke foto’s werken bijzonder effectief wanneer je jouw boodschap naar buiten wil communiceren of advertenties wil gaan draaien. Mensen doen zaken met mensen, dus wees niet bang om jezelf te laten zien met een paar goede foto’s.

Video
Een video zegt wel meer dan een miljoen woorden. Een miljoen kansen om jouw kijker een gevoel te geven van jouw meerwaarde en overtuigd te raken van jouw kunde en kwaliteiten. Video geeft een gevoel mee en heeft als effect dat het mensen uit zichzelf laat kijken waardoor jouw boodschap automatisch bij de kijker over komt. Ook wordt video content steeds meer bekeken en scoort op alle vormen van social media en online marketing boven gemiddeld qua weergaven, interacties, conversies en aankopen.
Grafisch werk
Zowel een stilstaande afbeeldingen als een animatie. Grafisch werk is ideaal om iets te visualiseren wat (nog) niet tastbaar is of nog niet bestaat. Het is de vertaling van waar jouw merk voor staat in een visueel plaatje en moet daarbij goed werken en resultaat opleveren. Met een mooi beeld en een goede inhoud welke allebei strategisch onderbouwd zijn heb je het beste van beide werelden.

