Content Creatie & Storytelling

Waarbij met online marketing de techniek het voornaamste werk is, wordt er bij content creatie en storytelling specifiek gefocust op de concrete visuele uitdraging. Het maken van foto’s, video’s, grafisch werk, verhaallijnen en pakkende teksten zijn de grootste onderdelen die zorgen voor die uitdraging.

Foto

Een foto zegt meer dan 1000 woorden, dus zorg dat die 1000 woorden iets unieks over jou en jouw bedrijf zeggen. Persoonlijke foto’s werken bijzonder effectief wanneer je jouw boodschap naar buiten wil communiceren of advertenties wil gaan draaien. Mensen doen zaken met mensen, dus wees niet bang om jezelf te laten zien met een paar goede foto’s.

Video

Een video zegt wel meer dan een miljoen woorden. Een miljoen kansen om jouw kijker een gevoel te geven van jouw meerwaarde en overtuigd te raken van jouw kunde en kwaliteiten. Video geeft een gevoel mee en heeft als effect dat het mensen uit zichzelf laat kijken waardoor jouw boodschap automatisch bij de kijker over komt. Ook wordt video content steeds meer bekeken en scoort op alle vormen van social media en online marketing boven gemiddeld qua weergaven, interacties, conversies en aankopen.

Grafisch werk

Zowel een stilstaande afbeeldingen als een animatie. Grafisch werk is ideaal om iets te visualiseren wat (nog) niet tastbaar is of nog niet bestaat. Het is de vertaling van waar jouw merk voor staat in een visueel plaatje en moet daarbij goed werken en resultaat opleveren. Met een mooi beeld en een goede inhoud welke allebei strategisch onderbouwd zijn heb je het beste van beide werelden.

Storytelling & pakkende teksten

De kunst van het aandacht trekken en aandacht vasthouden ligt in kwalitatief goede teksten die zowel jouw verhaal als jouw aanbod goed uitdragen. Pakkende teksten zijn daarmee ook perfecte toevoeging en vervolg op het opvallende beeld. Het vertellen van jouw boodschap op een verhalende manier zorgt dat deze sterk tot z’n recht komt. Dat heeft als effect dat jouw lezer meer over jou te weten komt waardoor hij van jou overtuigd raakt en tot een actie kan worden gestuurd. Als laatste voordeel werken sterke teksten ook erg goed om jou sneller bovenaan te krijgen in Google.

Het doel: tekst wat prettig wegleest, beeld wat het oog streelt en dit strategisch ingezet zodat het optimaal jouw merk uitdraagt en daarmee resultaat haalt!

Bij elkaar zorgen deze middelen ervoor dat jouw plaatje persoonlijk is en hebben als effect dat je bij mensen de aandacht trekt, vasthoudt en zij jou zo al zo goed mogelijk kunnen leren kennen. Deze onderdelen zorgen er bij elkaar voor dat de hele cirkel van jouw online marketing hiermee rond wordt en alles een perfect geheel is.

Weet jij al precies waar wij je bij kunnen helpen met jouw strategie en online marketing?. Laat het ons dan vooral weten, dan kunnen we een gesprek inplannen!