Strategie, Branding en Advies

Doordachte strategie

De juiste strategie en bijbehorende branding voor een merk zijn het fundament van je bedrijf. Wij helpen jou te ontdekken wat jouw bedrijf uniek maakt en hoe we jouw doelgroep kennis kunnen laten maken met jouw product of dienst.

Tijdens een adviesgesprek gaan we samen aan de slag om jouw ideale doel in kaart te brengen, zodat we precies weten welke specialisten en welke invulling we daarvoor nodig hebben om dit doel te behalen. Ook kijken wij naar jouw doelgroep, waar deze personen zich bevinden, wat hen bezighoudt en waar ze hun tijd en aandacht aan besteden. Op deze manier weten wij zeker dat onze acties zichtbaar, relevant en impactvol zijn daar waar jouw doelgroep zich bevindt en dat jouw merkboodschap zo goed mogelijk wordt herkend. Wanneer dit plaatje helder is weten wij precies welke ‘taart’ er voor jou de beste is.

Je A punt en je B punt helder, dan helpen wij je met de route maken en het afleggen daarvan

Duidelijk advies & begeleiding

... Ongeacht wat je voorkeur is, het bakken van een taart begint met een duidelijk recept 😉

Wij adviseren hoe wij je situatie willen aanpakken en voeren het vervolgens uit. Ook kunnen wij je begeleiden zodat je leert hoe je zelf met je online marketing en social media aan de slag kan. Deze begeleiding is inclusief nauw contact en veel ruimte voor vragen.
Aan de hand van de strategie kan je volledig zelf aan de slag, maar mocht je dit liever aan ons overlaten zodat jij je volledig kan concentreren op hetgeen waar jij goed en gepassioneerd in bent? Dan doen wij dat natuurlijk met alle liefde!

Herkenbare branding

Je wilt dat je doelgroep zich betrokken voelt bij jouw merk, dienst en/of product. Hoe doe je dat? Door een bepaalde identiteit toe te kennen aan je merk. Vergelijk het eens met een persoon: wanneer jij jezelf tot een bepaalde groep wil schalen, ga jij je op dezelfde manier kleden, gedragen en neem je voor een groot deel dezelfde houding aan. Bij je merk is dit voor het grootste deel hetzelfde, echter wil je ook duidelijk maken wat je doelgroep aan je heeft en wat je kernwaarden zijn. Door dit op een unieke manier toe te passen, zorg je ervoor dat je doelgroep steeds meer betrokken wordt en je van mijlen ver wordt herkend.

Weet jij al precies waar wij je bij kunnen helpen met jouw strategie en online marketing?. Laat het ons dan vooral weten, dan kunnen we een gesprek inplannen!