Over ons
Waarin wij boosten
Wij boosten online marketing en social media op alle facetten voor de groei van jouw bedrijf
Het team van Business Boosting staat klaar om jouw online marketing een boost te geven!
Opgericht op: 12-11-2018
Ondernemen: doen wat je leuk vindt en doen wat je goed kan, en daar je geld mee verdienen. Dat is de droom. Maar ondanks je geweldige product of dienst en al je harde werk is die volgende groeistap maar niet te halen. Jouw doelgroep weet niet (goed genoeg) wie jij bent, wat je doet, en welke problemen jij voor hen kan oplossen?
Dus, meer bekendheid onder jouw doelgroep leidt tot meer groei? Wij vinden het belangrijk dat jij je kan focussen op jouw specialisme, daar de beste in wordt of blijft, en dat wij zorgen dat jouw doelgroep jou weet te vinden. En of je nou een klein bedrijf hebt of al wat groter bent, wij helpen je graag. Zo kan jij ongestoord ondernemen en regelen wij de rest.
0 *
0 x
Winston Teeuwissen
'Ondernemen is mijn passie en word ik ontzettend enthousiast van.'
Mijn naam is Winston Teeuwissen. Ondernemen is mijn passie en word ik ontzettend enthousiast van. Als kind heb ik altijd al de ambitie gehad om te gaan ondernemen, maar ik wist alleen nog niet waarin. Altijd ben ik al een trailblazer geweest, ook wel iemand die constant een nieuwe weg aanlegt en vrijmaakt waarna anderen kunnen volgen. Tijdens mijn studie HBO Commerciële Economie aan Windesheim Flevoland en diverse ondernemersprogramma’s daarnaast werd mij steeds meer duidelijk waarin ik graag zou willen ondernemen en waar ik ook van toegevoegde waarde kon zijn, namelijk met marketing. Ik kreeg vaak de vraag om advies in mijn netwerk over hoe hun marketing verbeterd kon worden of hoe zij aan meer klanten konden komen. Niet veel later kreeg ik ook de vraag of ik de uitvoering van dit advies wilde gaan invullen. Dat was voor mij het kantelpunt. Na mijn studieperiode in Californië heb ik het concept uitgewerkt tot een serieus bedrijf en heb ik Business Boosting op 12 november 2018 officieel gestart.
'Pas wanneer jij weet waar jij met je bedrijf naartoe wilt is er plan met stappen te maken en is aan die stappen een invulling te geven.'
Een vergelijking die ik vaak maak tijdens adviesgesprekken is dat een bedrijf en haar ambities net zijn als een kookboek: Voordat je gaat beginnen met bakken moet je eerst bladeren totdat je een taart hebt gekozen die je graag zou willen maken. Bij het recept van die taart zit een ingrediëntenlijst en een bereidingswijze. Gegeven is dat hoe meer je je aan de ingrediëntenlijst en de bereidingswijze van het recept houdt, hoe groter de kans is dat jouw taart zo uit de oven komt zoals hij op het plaatje van het kookboek staat. (Logisch) Hetzelfde geldt voor jouw bedrijf: pas wanneer jij weet waar jij met je bedrijf naartoe wilt is er plan met stappen te maken en is aan die stappen een invulling te geven. Vervolgens is dan ook gegeven dat jouw plan de grootste kans van slagen heeft wanneer je alle stappen en de juiste invulling hiervan naleeft. (Ook logisch).
'Groei is namelijk niet alleen door wat jouw bedrijf doet, maar vooral hoe je het doet.'
Dus ga vooral niet zelf een oplossing gokken of zelfdokteren, maar kom naar een specialist en laat je adviseren welke ‘taart’ het beste bij de situatie en ambities past van jouw bedrijf. Groei is namelijk niet alleen door wat jouw bedrijf doet, maar vooral hoe je het doet (en in de markt zet). Zo is jouw kans op een succesvolle uitkomst het grootst.