Waar hebben we het over en waarom is het voor jou onmisbaar? De Facebook Pixel
Voor de meeste online marketeers niets anders dan dagelijkse kost, maar voor de mensen die niet elke dag met online marketing bezig zijn is dit echt een onontdekte parel!
Waarom is dat? De Facebook Pixel is namelijk een stukje code wat bijhoudt welke pagina’s jouw websitebezoeker bekijkt en wat hun overeenkomende kenmerken zijn. Handig inzicht in je data dus!
De mogelijkheden waarvoor je een Facebook Pixel kan inzetten zijn enorm, maar hieronder de belangrijkste even op een rij:
Remarketing (het opnieuw bereiken van je websitebezoekers (die een bepaalde actie hebben ondernomen of pagina hebben bezocht))
Bijhouden van hoeveelheid verkopen, registraties, conversies en andere resultaten
Verbeteren en optimaliseren van je website(pagina’s)
Een goed inzicht in je doelgroep en daarbij de mogelijkheid om relevante vergelijkbare doelgroepen maken (LookaLike Audiences)
Meer ROI en resultaat uit je marketing!
En het mooie is, in de meeste gevallen is de Facebook Pixel in slechts een paar minuten in te stellen. Ideaal!
Zet vandaag nog de Facebook Pixel op je website en geniet van alle voordelen die het je brengt!